Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 noiembrie 2011

Despartire

De azi , sunt singur cuc .
Chiar de nu mai apuc s-aduc 
Un dor iubitei mele cu chip angelic
Mai bine ma ridic , arunc iubirea-n plic si nu mai spun nimic .

Desii mi-o amintesc si azi ca ieri
Cu ochii stransi in brate , efermeri
O sa o plimb prin gura doar si numai in povestiri
Cu final de aminitiri , cu despartiri , povestea unei mari iubiri .


Caci mi-au fost stranse venele in  poezie
Romantisme deocheate si acum imi pare mie
Ca iubirea ei fuse numai o adiere de vant de toamna
Un joc murdar pictat de ea stropit cu melodrama .


Acum raman cu bine  ...
Incheiat e dansul meu de rime , chiar de nu ma pot abtine
Voi tine la tine , superba faptura
Cu privirea ta pura , cu rodul unei dezamagiri in gura .


Si mi-ai spus ... "Ne despartim."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu