Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 16 noiembrie 2011

Efecte

Ma plimb , deasupra nimicului ce a ramas
Unde e culoarea , unde sunt visele stralucirea ?
Oamenii ma mint acum cu cel mai frumos glas
Ma intreb  plangand si obosit , de ce am distrus iubirea ?!
Nu vad raspunsul intre oameni , caci "se urasc " nu e raspuns
Imi plimb privirea peste ea , fecioara draga ce mi-a fost iubita
Raul si ura , mizeria si gunoiul sunt toate acum si ne-au ajuns
Chiar si norii nu's pufosi , vise spulberate ... ma simt criminal ... am imbratisat dementa .
Prin mana Domnului trecuram toti , fuseram toti la fel
Si ne iubeam cu totii , ne strigam iubirea cu saruturi dulci
Acum vrem doar sa dominam , am ajuns sa fim monstrii ... fara increderea iin El
Urbanizarea mortii  e tot ce a ramas , iarta-mi pacatele dar mor , ca si iubirea ...cand nu mai sunt sa ma anunti ,,,, 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu