Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 noiembrie 2011

Eu, nebunul

Eu sunt nebun ca te iubesc 
Ei ma urasc caci sunt nebun
Eu vreau doar sa ma-ndragostesc 
Ei nu cred nimic din tot ce spun .


Prin stele-n noapte m-am nascut
Doar sa iti spun ca te iubesc 
Dar tu nu m-ai recunoscut
Si-acum tot eu gresesc ...


Eu nebun am fost , dar dupa tine
Ei mi-au ras in fata cand le-am spus
Ca visul perfect pentru mine 
E sa te sarut , tainic la apus .


Mi-as fi dorit sa te sarut
In ziua cand vantul imi fredona iubirea
Dar n-ai putut sa vi , sau nu ai vrut
Si-am plans dezamagirea .


Ei plang acum cu doru-n lacrimi
Eu sunt nebunul tau iubit
Ei isi suporta durerea-n patimi
Eu sunt nebun , dar fericit .


Tu ieri mi-ai spus ca ma iubesti 
Cu lacrimi fierbinti pe obraz
Acum sunt un nebun ce-l indragesti
Sunt nebunie , agonie si extaz .

Un comentariu: