Totalul afișărilor de pagină

joi, 10 noiembrie 2011

Probabilitati

Nu sunt ca vantul , calator
Nici nu iubesc atat de mult iubirea ...
Nu sunt vreun mare visator
Si-mi car in continuare nefericirea ...
N-am fost poet sa fiu iubit 
Nici respectat n-am fost prea tare
Nu cred in binele infinit
Si-am cautat in continuare ...
Iubiri ...
Imposibile si triste , dureroase
Cu mii si mii de contopiri
Al unor trupuri rasinoase ...
Am descoperit ca mori cu ziua , si ca o floare te scuturi
Caci viata ma apasa mai mult ca cerul ce cade in depresie
Si am calatorit cu lacrimile pe obrazul batatorit de saruturi
Al mamei fiului meu , la-nceput de inceptie ...


Sunt izvorul de iubire , ce curge-n inima
Sunt zbor de vise peste noapte pentru tine 
Sunt scriitorul ce cunoaste cu adevarat iubirea 
Si sunt omul de langa apus , un ce poate fi oricine ....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu