Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 noiembrie 2011

Sunt ceea ce sunt 2

Deci astept ca si acest an sa treaca
Nu mai simt mental nimic , am privirea de piatra seaca
Sunt ceea ce sunt si totul se scurge parca
In acelasi colt de rai creat de acel eu ce se ineaca ,
In lacrimi fosilizate . Pleaca !!!


Poeziile arse pe covor de tigari stinse 
Parca ma privesc in suflet si creaza stari inchise 
Sufletul imi bubuie din prea multe amintiri aprinse 
Ma bantuie imaginea celor doi ce se iubeau cu luminile prinse .
Pleaca !!! Lasa-ma sa fiu inchis in vise nepermise .


Stiloul ma striga , ochii se plimba fara voie
Mi-era frica sa nu fiu singur si acum vreau sa raman ca Noe
Dar cadourile imi vin pe neasteptate ca in vechea troie 
Ramai , ramai cu mine ... ramai ca iti dau voie .
Te iubesc , recunosc . Gandul la tine ma inmoaie .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu