Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 noiembrie 2011

Sunt ceea ce sunt

Plec , las totul in urma si imi schimb scenariul vietii ,
Uit de tine , de noi si de jocul nostru frumos,
Devin un om fara scrupule si m-avant in bratele batranetii ,
Imi scriu pe foaia mintii ca ce a fost , a fost .
Dar nu o sa mai fie .


Imi amintesc cum visam cand eram mic ca pot sa zbor
Cum te iubeam pe tine si ma simteam usor
Acum sunt calator , cenusiu precum un nor
Si am uitat scenele in care credeam ca te ador .
E totul atat de incolor ...


Ma plimb prin cercuri vicioase fara cer senin
Privesc cum oamenii sunt plini de venin
Cum ajung intr-un final declin deplin ,
Cum tragediile celorlalti ma fac si mai meschin .
Strang ochii si suspin .


Uit ca am adunat frunzele de pe jos si le aruncam in vant
Cu tine sau fara tine , nu mai sunt la fel de plapand
Si zdrobesc lacrimi reci ca inima mea de pamant
M-am saturat sa ma gaseasca dimineata iar plangand.
Si sunt ceea ce sunt ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu