Totalul afișărilor de pagină

luni, 28 noiembrie 2011

Suntem istorie...

Prind fluturi morti in mana mea
Cu aripile frate de furtuna ce va sa vina ,
Iar am privirea uscata si rece-n fata ta
Astept doar un raspuns frumos din inima ta meschina .


Pe patul de frunze prafuit cu stele-n capat
As vrea sa te intind , sa te cuprind , sa te sarut
Tu tipat de iubire , iar eu de tine freamat
Simt , vreau , promit , dar nu pot sa te uit .


Ti-e dor de iernile fierbinti din casa mea sticla ?
Ma simti cand suflu spre tine cuvinte fara sens ?
Mai vrei sa fim doi doi si luna la o adica ,
Sau vrei sa ne rotim sufletele in jurul aceluiasi inteles ?
Suntem istorie ..


E rost de glorie , cand te privesc si iti spun ca te iubesc ,
Iar tu firava si marsava in acelasi trup ma iei in brate 
Te-as saruta , prinde in mine , chiar de stiu ca o sa gresesc 
Dar tu esti prinsa de demoni si vrei sa imi legi buzele de ale parului tau ate .
Suntem istorie....


Circuitul de energie locomotorie , bataile inimilor noastre 
Sunt si ele istorie , iar noi nu mai avem nici o ocazie la viitor
Ne vom saruta  in vise pe sub florile bolnave , albastre ,
Iar tu vei curge in mine ca un izvor , te ador ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu