Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 noiembrie 2011

Un nor ce te-a iubit

Pe langa suflul vantului plapand
Calatorind cu el calare
Visam la tine , inger bland
Insa tu imi ofereai uitare .

Si casa ta o cunosteam
Si ea pe mine tematoare
Ma privea , eu o -ntrebam 
De mi-ai dat iubire cu uitare .

Ca floarea-albastra tremuram 
In frigul ochilor tai sticlosi
Ma-mpleticeam si inghetam , plangeam 
La cat puteau fi de frumosi .

Eu ma-mbracam in parul tau balai ,
Ma plimbam prin el ca un singuratic nor
Tu nici macar nu ma priveai 
Cand iti sopteam vorbe de amor .

Trecut-au anii , morti sau vii
Nici eu nu stiu , dar te-am uitat
Acum ma cauti si revii 
La norul singur ce l-ai renegat .

Dar eu iubesc o alta doamna 
Traind cu ea o frumoasa tragedie
Ea prinsa-n mine ca apa prinsa-n toamna
Eu alunecand prin ea precum o poezie .

Si intuneric ai in ochi acum 
Caci nu mai esti femeia ce am iubit odata 
Esti stearsa , comuna , cu sufletul facut scrum
Pacat , am fi putut sa fim o dragoste curata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu