Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 noiembrie 2011

Vise furtunoase

Prins-am in fata o adire de vant plapand
Curios , se imbata pe buzele mele cu gust de vin
Si apoi ca prin magie , curge vantul la pamant 
Obosit de uimire poate , adorm adanc si-apoi suspin .
Si cad ... si cad in vise daramate , nesflefuite de curand
Imi vin ... si-mi vin imagini repetate , despre vant .


Imi scot din suflet , cea mai frumoasa masca 
Si-mi bate inima lent pentru o noapte de amor .
Eu i-am spus vantului s-opreasca 
Cand simte adierea mea imbalsamata in izvor .
Se plimba iar , prin parul si-ascunde dorul
Canta parca in culori ....
Desii este numit de toata suflarea lumii incolorul .
Vai, dar si cand te atinge ... mori !


Apoi ajunge pe la gat , imi simt buzele tremurand
Ma saruta pe ici , pe colo , tremur toata .
Simt o flacara in suflet provocata cred , de vant
Dar incepe sa se stinga , ca in acum ca niciodata.
Si pplang cu el , si el plange pe mine 
De ce-i atat de frig in acest infam paradis
Dar cand deschid ochii va ca nu mai e , ma uit mai bine
Si iar il vad , insa imi spune : Nu plange ca e doar un vis !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu