Totalul afișărilor de pagină

marți, 20 decembrie 2011

Blestem

Cioburile din inima mea se topesc la lumina lunii ,
Iar strainii ma privesc ca pe un inel de logodna a vietii
Strigatul spiritelor arse in soba ii sperie pe unii
Dar eu le zambesc si spun bun venit iar diminetii .


Scorbura din sufletul meu in care doar o fiinta locuieste
Vibreaza la vederea iubitei mele zburatoare ,
Iar muzica frunzelor de sub picioare ma asurzeste
In timp ce vantul imi danseaza prin genele cazatoare .


Ma ridic spre coroana plopilor fara de sot de pe alea sortii ,
Frunzele se inrosesc de emotie si se usuca
Plutesc agale printre cararile ce duc pe strada mortii
Si iubirea pasionala ma transforma in naluca .


Te-as prinde acum in brate sa iti incalzesc trupul
Dar din pacate pier si nu mai pot decat sa sper
Ca imi atinge peste ani amintirea si duhul
Pana atunci raman un bolnav sticlos de cancer .


Vei fi iubita de altii , dar ma vei iubii pe mine 
Iti voi strafulgera in suflet la fiecare sarutare
Un zambet jovial de speranta la mai bine
Dar vei stii ca esti prizoniera in a scorburii mele inchisoare .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu