Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 decembrie 2011

Despre viata

Am plans cand altii radeau 
M-am pierdut printre doua cuvinte
Am gresit celor ce ma iertau
Am curs prin venele ei ca izvorul din munte .
Am cunoscut necunoscutul tau
Mi-ai fost prieten sau iubita 
Am plans la bine si-am ras la greu
Mi-am creat amintirea infinita .
Am acoperit luna cu degetul meu mare
Mi-am strans stele in palma si-am suflat
Ti-am spus ca te iubesc nopti la rand fara-ncetare
M-am topit langa tine si am plecat inghetat .
Am cantat la geamul primaverii 
Mi-am udat parul cu lacrimi reci de toamna 
Am scris numele fericirii pe nisipul fin al marii
Am creat poezie de pus in icoana .


Am trait cat am putut si am iubit
Am murit caci n-am stiut daca sunt fericit sau ratacit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu