Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 17 decembrie 2011

Drum ...

Imbatranesc amintirile si zilele se scurg in palma
Vibratia florilor de toamna slabeste
Se-aude-n continuare aceiasi melodica melodrama 
Si-ncet se stinge sub cerul strapuns de stele , cel ce iubeste .


Iau zile cu-mprumut de la dealerul vietii
Imi scurg trecutu-n cana sa beau setos din ea ,
Iar cand regurgitez lacrimi in pragul diminetii
Mi-aduc aminte ca undeva prin ele sta si iubirea mea ...


Uit clipele frumoase si vad doar o minciuna
Prinsa in viziuni luminoase , legata strans de mine
In jurul meu nu-i dragoste , ci ura si ranchiuna
Subtire mai e ata de care viata mea se mai tine ...


Privesc poze de atunci , si le-arunc in focul sobei
Imi amintesc de tine si vinul ma inneaca
Si dau deodata totul in grija Calliopei
Inchid ochii , si raul incepe sa imi treaca ...


N-ai fost acolo cand ti-am spus adio
Si ingerii-mi cantau la groapa , O sole mio ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu