Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 21 decembrie 2011

E noapte

E noapte ...
Cerul infinit imi aminteste de ochii ei .
Am iubito ...
Si cateodata ma iubea si ea .
E noapte ... iubita mea 


Imi aruncam vocea in vantul de vara
Sperand sa ii ating urechile si sa o sarut pe obraji .
E noapte ...
Dar nu e nici prima nici ultima seara ,
Cand imi e dor de ea .
Am pierduto ...


E noapte ...
Si pot sa scriu cele mai triste versuri in noaptea asta ,
Dar stiu ca nu se va intoarce , si voi uita curand .
Ce scurta e iubirea si lunga e uitarea
Cand stai in noapte , cu capul ingropat in nisip tremurand...
E noapte ...


Era noapte cand am sarutato prima oara 
Eram doar noi si luna , iar cerul cadea peste noi
Am fost doar doi copii , dar ne iubeam cu adevarat
Era noapte si eram doi ...


E noapte ...
Aceste versuri imi cad pe suflet 
Cum cade roua virgina pe iarba ,
Dar e noapte si eu sunt singur 
Caci am pierduto...


Mi-e dor de ea ...
Cred ca si ei ii e dor de mine cateodata
Dar nu isi mai doreste sa sufere atat  .
E noapte ...
Iar luna se clatina pe cer , de parca ar vrea sa cada
Adorm cu ea in minte ... Doamne ce am pierdut !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu