Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Privirea ta de om pierdut

In ochii tai plini de lacrimi ...
Vad tradari si patimi ,
Vad serile de cristal cum se sparg in spuma marii ,
Vad albastrul cerului de mai ,
Si zborul frunzelor aramii
In dans pe zgomotele surde de nai ...


In ochii tai ce vibreaza in inima mea ....
Vad fulgi gemeni de nea ,
Vad zorii zilelor ce-au fost ,
Vad doruri ce nu le mai cunosc ,
Si pianistul sufletului meu cum moare 
In timpul melodiei mele de iertare ...


Ti-e oare atat de dor de trecut ?
De tot ce am vrut si ce n-am avut ...
Ti-e frica de scamele ce or sa vina ?
De bubuitul cerului ce te suspina ...


In ochii tai am vazut dragostea ....
Am vazut serile de cristal si fulgi gemeni de nea ,
Zborurile necontenitului sarut ,
Am vazut tot ce n-am avut 
Privirea ta de om pierdut .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu