Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 decembrie 2011

Doua

Tremur pe ritmul impus de glasul tau
Si-ti ating ochii usor , de frica sa nu-i distrug
Caci sunt un monstru , asa am fost mereu
Si tot ce am avut am pierdut chiar de n-am vrut ...


Simt cum hidosul meu trup se topeste la picioarele tale ,
Cum ascult picurand nostalgia in sufletul meu gri ,
Ma mangaie parca iarasi roua pe talpile mele goale 
Si pierd , ma pierd pe mine , in ochii tai albastri .


Ma vezi dezvelindu-ma de pietrele ce se lovesc de valurile marii
Iesind parca din invelisul rece , un om ce-i fierbe sangele in vene ,
Un om ce-a fost ucis de suferintele vremii ,
Un om , care pur si simplu a iubit mult prea devreme ...


Si ma iei in brate , iti odihnesti buzele pe obrazul meu plin de nisip ,
Iar eu te cuprind si port degegetele intr-un dans firav pe trupul udat de roua
Curand inima imi bate iarasi pe ritmul inimi tale si nimic 
Nu mai poate despartii un trup si-o inima si-un glas ce trec prin timp din doua ...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu