Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 decembrie 2011

Visul

Cand eram mic visam sa zbor
Acum visez sa iubesc inca o data 
Vroiam atunci sa-mi curga printre degete un nor
Acum mi-e dor de copila fata ...


....................................................................................................


Intr-o petala vad splendoarea unei flori
Asa cum vad si-n tine inceputul unei vieti
Intr-o ploaie vad mii de lacrimi curse din nori
Asa cum vad si-as vrea s-ating lacrima unei dimineti .
Vad sangele din ochiul de copilului 
Cum circula cu atat grija si atata dragoste prin vene
  Simt fulgul  cum cade pe podeaua nimanui
Si devine o parte a trecutului care seamana cu cel al vietii mele.


Plang , caci singurii mei prieteni , gandacii au plecat !
M-au parasit pentru altcineva care ii hraneste mai bine 
Eu , Doamne ! Nu am nici macar pentru ei de mancat ...
Sfoara asta oare din dulap m-o tine ?


Rad , caci ma iubesc si o iubesc pe doamna ce-mi tine inima in palma
Si cand cu dragostea in suflet disperat de dor 
Binenteles ca aceasta dragoste se va usca , precum frunza in prag de toamna
Asa ca  ma ucid , in fata tuturor cu zambetul pe fata . 
Merit oare doar sa mor ?
Sunt nebun si sufletul meu la fel , deci ne-mpuscam in fata tuturor !
Sa creem nebuni care la randul lor mor ! 


...........................................................................................................................




Si pana la urma ies din vis .
Zambesc , copil fiind la vederea ghetusurilor
Ce fata am visat ? Ciudat ... era de nedescris 
Cand printre degetele mele curgea sfios un nor ,...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu