Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 februarie 2012

8 martie

Dormi inger blond ,
Caci ploaia te-nveleste-n lacrimi mari , sarate ,
Iar muntii imbatranesc umili la umbra ta .
Eu , un firav poet te scriu in nopti uitate ,
Caci fi vei tot mereu singura scapare-a mea .

Dormi fierbinte inger blond ,
Arunca-ti pleoapele deoparte ,
Caci cerul te pazeste si pomii te suspina .
E ziua ta inger blond in luna sidefie a lui Marte ,
Iar praful stelar te va curata de rugina .

Copilul ce am fost te va-nvelii in doruri ,
Si casa noastra de sus de-acolo ti-se va prabusii in suflet .
Dormiteaza inger blond in somn pufos de nouri ,
Caci eu , cretin indragostit , te voi trezii prin zambet .

Trezeste apa-n lacuri ,
Umple crapaturile faurite de timp de pe-obrazul bunicii ,
Fa-ma s-adorm si eu in diferite paturi ,
Si plangi cand te sarut , ca sa raman amintire ,
In tine inger blond , in ale tale saruturi .

Caci te iubesc femeie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu