Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 februarie 2012

Poem

Azi te voi dezbraca din priviri  ,
Si-ti voi incalzii imaginea cu lacrimi .
Azi imi vei sterge amintiri ,
Iar trupurile noastre se vor scufunda in patimi .


Cand cerul tinerel se facea ca ploua ,
Iar norii albi si intelepti te sustineau in poala ,
Eu te-am privit , iar tu cu buzele-amandoua 
M-ai sarutat fierbinte pentru prima oara .


Povestea diabetica a sufletelor noastre 
Mortala , dulce acrisoara si putin irationala 
Impleticita cu priviri de'ale tale albastre 
A fost doar o-nsiruire de iubiri de-o seara ...


Azi ti-am spus ca te iubesc ,
Iar tu ti-ai intors privirea spre necunoscut ,
Vorbind cu florile de gheata ce se topesc pe cer ,
Mi-ai spus ca ma iubesti dar ca iti voi ramane in suflet doar ca prieten ,
Am murit . Si totusi inca sper .


Azi mi-ai strans mana amar , 
Iar eu te-am privit furios cum pleci spre ei , necunoscut
Te-am chemat inapoi , dar in zadar 
Ce mult te-am mai iubit , ce iubire ai pierdut .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu