Totalul afișărilor de pagină

joi, 2 februarie 2012

Poezie de-o noapte

Frumoasa femeie esti , fetita de-odinioara ,
Iar eu barbat devin , baiatul de-asta seara .
Ti-am imbratisat coastele cu ale mele ,
Si-am imprastiat sunetul numelui tau , peste un miliard de stele .


Mi-ai fost Nichita-aseara , cu vorbele alese ,
Iar eu Hriste in bratele rimelor mele cu dor subintelese .
Am fost o poezie tragica ,
Lucrare magica ,
Si am stat in fierbinti pe podeaua bazaltica .
Ne-am iubit aseara femeie cu par de sange ,
Mi-ai strans inima-ntre sanii tai , si-am inceput a plange .


Frumoasa dragoste am fost , si-om ramane doar istorisire
Dar poezia  serii-n doi , va fi o dulce amintire .
Caci te-am iubit sub clara luna , cu buzele crapate ,
Si ti-am compus sonate-n limba , in zgomote de stele sparte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu