Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 februarie 2012

Primaveri

Cand miros adesea pielea-mi arsa ,
Si iarba grasa verde , uda 
Cu zorii zilei ma apasa ,
Rad singur , cine sa m-auda ? 


Cum ti-am sarutat obrajii , sternul ,
Iar muntii-nalti plecau sa se intinda ,
Cand ti-am prins in inima mea scheletul si eternul ,
Am plans tot singur , caci cine sa ma simta ?


Si ramurile-mi stau triste , cersind timpul ,
Iar frunzele-mi bronzate-n asta toamna 
Imi parasesc in vanturi dese trupul ,
Eu singur sunt , te-astept frumoasa doamna . 


Iar primavara ma-nveleste-n flori ,
Tu tot ma cauti ca sa-mi culegi iubirea ,
Cerul m-ascunde sub inocentii nori ,
Iar tu te-ascunzi sarindu-mi iar privirea .


Finalul nostru , a ce am fost odata ,
Vine acum , sub cerul plin de spume ,
Un muritor stejar , infinit ca prima data ,
Cand tu copila m-ai sarutat si despartit de lume ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu