Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 februarie 2012

Sperante si stiinte

Stiu care e speranta la viata a unui om ,
Dar nu cunosc omul de vrea viata ,
Caci ea doare ingrozitor ,
Si te face sa plangi de dor , in fiecare dimineata .


Stiu sa caut iubirea , si o caut peste tot ,
Dar ea ma da la o parte fara pic de jena , nesimita .
Si am atatea zile in care simt ca e un complot
Eu nefiind destinat iubitul , chiar de e ea iubita .


Cunosc in mare parte tot ce ma inconjoara ,
Si-am plans atat de multe zile ca nu mai sunt flori pe pamant ,
Iar cand am strans din dinti de durere intaia oara ,
Am stiut ca ori voi zambii vesnic , ori voi ajunge inlacrimat in mormant .


Te-am sarutat adesea sub clar de luna plina ,
Am transpirat cu tine picaturi mercuriale ,
Si-am stiut dintodeauna cultura ta divina ,
Faurita in niste ochi de culori supranaturale .


Am cunoscut durerea ,
Te-am cunoscut pe tine defapt in fiecare zi 
Si am stiut teoria , dar practic am picat 
La o iubire care treptat m-a daramat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu