Totalul afișărilor de pagină

luni, 26 martie 2012

Demonii

Singur, sunt sigur ca voi fi mereu ,
Trist , politeist ca un nerorocit spiritual ,
Increzator , impunator cand imi va fi mai greu ,
Independent , dependent de un sentiment mutual ...


Am visat de atatea ori la stele ,
Le-am rugat sa ma tina la intuneric , sa stralucesc cu ele ,
Iar la finele sociopat al vietii mele tulburatoare ,
Am prins un loc unde marea sangera sub soare .


Eliptic , am eclipsat ratiunea cu iubire ,
Am strans in palmele mele ravasite de bataturi 
Un grup de regrete imprastiate in mii de mile ,
Iar durerea ... durerea am escavat-o in mii de sapaturi .


Ti-e dor de tine ? Eu am uitat sa-mi fie dor ,
Sau poate ca tanjesc atat de mult la umanitate incat am si uitat sa zbor ,
Am muncit ca un muncitor schimbator sa pot sa imi cladesc o casa pe un nor ,
Dar am devenit atat de nepasator ca am pierdut fiecare fir impletit in bucle de amor ...


Am ras perfect pervers cu luna la o tigara si cianura ,
Mi-ar fi prins probabil bine o pastila insecticida ,
Mi-am zgaraiat peretii cu o imagine , gravura ,
Dar mi-am dus placerea mortii la capacitate infinita .
Si insipida e privirea ta rastignita pe foaie in litere ciudate ,
Toate plecate intr-o parte sa pot sa te citesc ,
As vrea sa simt iubire , dar parca-i prea departe ,
Vreau sa intru in tine , mi-a ajuns sa te privesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu