Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 7 martie 2012

Dificultati de comunicare

La umbra noptii-nsingurate ,
Te-am iubit secretos , umil ,
Si-acele amintiri furate ,
Acum ma fac psihic si motoriu , instabil .


Iar cerul , salbatic zburator ,
Se odihnea pe-un pat de ploaie ,
Si iti soptea cat te ador ,
Apoi se scurgea in tine , siroaie .


Dar lacrimile nu vindeca vanatai ,
Cum nici phoenix-ul nu-nvinge moartea ,
Dar dorul de-a sta la umbra sanilor tai ,
Umileste grav in vise realitatea .


Cer ajutoare canceroase , demonice 
Sa-mi strang iar buzele peste-ale tale .
Creez moarte de coplexitatea fizicii cuantice ,
Sa-mi arunc trupul spre a ta cale .


Codri stabili pe un pamant sterp ca desertul ,
Imi dau impresia ca te vei intoarce la mine ,
Dar stiu ca drogul imi slabeste spectrul ,
Si stiu ca avem alte destine .


Mor zilnic iubiri de-o vesnicie ,
Se nasc amintiri in plasa mortii ,
Eu mor zi de zi de tot ce-mi place mie ,
Si-mpotrivesc armele insasi spre turnurile sortii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu