Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 martie 2012

Finit ( Ura )

Cateodata e primavara in sufletul meu ,
La fel cum se intampla sa urasc tot din el ,
Adesea vad moartea ca pe o ultima scapare ,
Si rar iubesc sa fiu iubit si eu ...


Dimineata ma seaca de puteri adesea ,
Iar noaptea ma imbratiseaza la pieptul ei rece si pistruiat ,
Mi-e dor mereu de ce am fost odata ,
Doar sa adorm apoi ca un gunoi ce sunt si am uitat .


Femeie , mi-ai distrus inocenta si bataile inimii mi-ai slabit ,
Ochi tristi si goi am acum ca pedeapsa capitala ,
Caci stii c-acolo jos , in iad e un prost ce te-a iubit ,
Dar ma feresti mereu ca o fiara colosala .


Nici drama nu am vrut , nici fericire infinita ,
Nici soare n-am avut , nici nori pufosi sub mine ,
Copilaria-mi blestemata ,iar privirea-mi prafuita ,
Nu au avut scapare cand te-am vazut pe tine .


Urasc placerea morbida cand te ating pe pleoape ,
Urasc tigara stinsa , sub cerul clar de stele ,
Urasc sa spun ca te doresc , sa fi iarasi aproape ,
Urasc te iubesc , iubirea vietii mele .
Urasc sa plang in somn , cand te visez ca prostul 
Urasc sa-mi fi straina , si-as vrea sa te sarut ,
Urasc soarta meschina ce mi-a luat dintr-o data totul ,
Urasc sa stiu ca-s singur , si ca odata am fost iubit ,
Finit ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu