Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 martie 2012

Inger drogat

Pe casa mea suspina un inger cu harpa rupta ,
Ii e dor de iubita Davarina ...
Pret de o eternitate si-a injectat-o ,si are fata supta ,
Iar aripile lui sunt reduse la un gram de pudra fina .


De ce-ti imprastii praful , s-acoperi cerul cu ele ?
Apoi imi canti sonatele lui Muzio Clementi 
Ma strangi in prag de noapte , cu lacrimi intre stele ,
Davarina costa suflet , nu-i pentru toti dementii ...


Si-apuca sa-si scoata pastila Metados din pumn ,
Mai urla-o data dupa iubita , caci poate o sa vina ,
Inghite scarbosenia si pleaca pe langa chiparos , in drum ,
Priveste moartea cum striga dupa el , si ar vrea sa isi revina .


Trecut-au luni de zile de cand nu i-am vazut chipul ,
Harpa ce si-a uitat-o , plange in continuare ,
Dar vad un alt inger cum se-aseaza cu timpul ,
Ia harpa mandru-n mana , si pleaca la plimbare .


Davarina e istorie ,
El vrea doar sa o scrie ,
I-a venit clipa de glorie ,
Si-amara in poezie .


Ma mai priveste-odata , 
Eu imi ascut coasa cu dintii ,
-O lasam pe alta data ,
Caci vad c-ai depasit barierele mintii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu