Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 14 martie 2012

Necunoscuti

As fura cu tine florile cu gust de vant ,
Ne-am intinde impreuna pe iarba grasa si virgina ,
Am fi doua rasarituri pe pamant ,
Si te-as iubii fara nici un sentiment de vina la ruina ...


Si-am plange impreuna seara cu omul lunii ,
Am croseta o patura din firele subtiri de stele ,
Ne-am invelii in ele , cum se-nvelesc nebunii ,
Dar eu nebun as fi dupa iubirea vietii mele ...


Mi-ai fi mireasa , si-am beau stropii reci de ploaie ,
Si-ai curge in mine infernal cu ochii tai suspiciosi ,
Te-as strange-n brate , sub cuiele din odaie ,
Ti-as povestii iubito noaptea in file de oameni frumosi .


Dar cine esti ?
Si cine sunt  eu sa te doresc ?
Tu ma iubesti ?
Caci eu sigur nu te cunosc , dar te iubesc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu