Totalul afișărilor de pagină

duminică, 11 martie 2012

Permanent

Imi pot scrie povestea vietii azi,
Sa las o dara de caldura pe cer ,
Sau pot sa zgarai nisipul fin ca sarea ,
Poti sa cazi ,
Chiar daca nu ma mai amintesti ,
Chiar daca sunt trecut , si gustul buzelor mele s-a sters de multe ori ,
Pot sa scriu despre ea ... despre noi .


Asemeni noptii , pot sa asez lumina ,
Cu ochii-nchisi spre soare ,
Cu poza ei in mana ,
Pot plange sange , sa sangerez din suflet ,
Sa-mi curga tot ce am vazut prin ochi ,
Tot ce am sarutat din buze ,
Si ce am iubit din vene ...
Vei curge numai tu ,
Caci orb am fost adesea ,
Uscate-am buzele de-atunci ,
Si-n vene am desert .


Pot sa mor , sau sa inviu 
Crezi ce vrei mi-e indiferent ,
Eu te-am iubit , si-am vrut sa fiu 
Iubit al tau , izvorul tau de dor ... permanent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu