Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 martie 2012

Tot timpul din lume

Am tot timpul din lume .
Imi pot reduce gandirea la culori ,
Pot sa gust din spuma salbatica a marii ,
Primi tai sublimi fiori .
Pot sa te invat sa zbori ,
Ma vad linistit in sicriu ,
Impaturit de flori ,
Am restul timpului sa scriu .


Am tot timpul din lume sa ma scutur de nisip si praf ,
Pot sa vorbesc cu fluturii cateodata ,
Si nimeni nu ma va prinde ,
Haosul buzelor noastre va cuprinde ,
Cate o nota sublima de muzica pe vocal grav .
Dar imi fac prea multe planuri dinainte ,
Ca am tot timpul din lume sa te gasesc ,
Sa te iubesc ,
Sa te sarut ,
Sa te privesc ...


Si daca mor ?
Daca inima mea va obosii vreodata ,
Si nu mai va vrea sa bata ,
O sa cad din al meu zbor ,
Si voi simtii ca toate dor ,
Ca doar pe tine te ador ,
Si atunci sa cad , sa mor ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu