Totalul afișărilor de pagină

luni, 7 mai 2012

Dragoste paranoica

De ce nu ma vrei ?
Nu sunt bun pentru tine , pentru ochii tai ?
Ma vezi in ceata prin ei ?
Ma simti doar cand ai nevoie ?
Ma iubesti doar cand nu sunt cu tine ?
Ce vrei sa-mi faci , de nu-ti dai voi ,
Sa fi iarasi cu mine ?


Sunt urat nu-i asa ?
Sunt urat nu-i asa !?
Ma urasti din suflet da ?
Dispari din fata mea !
Te urasc la fel de mult cat ma urasti si tu !
Cum ai putut sa ma compari cu altu ?
Cum ai putut sa iti dai inima si trupul lui ?
Sa ma dai afara din tine , sa raman al nimanui !?
Te urasc ! Te urasc ! Jur pe Dumnezeu ca te urasc !
Doamne nu se poate , inca te mai iubesc !
De mi-ai facut asta ? 
De ce nu mai suntem ce am fost o data ?
Ti-e frica de mine ?
-Da !
Mortii matii , morii odata !
Nu o sa mai respiri niciodata !
O sa ramai plecata !
Uitata ! 

-Esti beat ! 
Crezi ca sunt ? Crezi ca am uitat ce mi-ai facut ?!
Crezi ca ma mai prostesti ca pana acum cu un simplu sarut ?
Dispari din fata mea ! 
NU vezi cat am suferit pentru dragostea ta ! 
Crezi ca sunt curva ta !?
Pleaca din calea mea ! 
Iesi din mine ! 
Pleaca la mai bine !
Dar mai bine , ramai aici si o sa dau de pamant in pamant cu tine !

O sa iti ucid toate visele cu glontu' asta de argint !
O sa te las intr-o balta de sange ! Sa mor eu de nu o sa te ucid !
Nu !
Nu mai sunt lucid !
Am stralucit prea mult in vid !

Vreau aer , si tu mi-l iei , ineaca-te-n acid ! 
Adio ! Te-am iubit !
Ce dor imi e deja de tine ! 
Doamne , imi pare rau , dar a sunat ceasul si pentru mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu