Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 mai 2012

Noi sau ei

Unii sunt atat de atasati , ca nu pot renunta la o legatura psihica ,
Altii vad intr-un cuplu alternanta perfecta dintre bine si rau ,
Eu cand te vad , trec intr-o stare ciudata , mitica ,
Vazand peste tot doar sanii tai , coloanele grecesti ce-ti sunt picioare si zambetul tau .
Nu pot iubii , caci nu-mi permite simtul ratiunii ce ma ucide ,
Dar cand esti langa mine , imi recunosc ratacirea prin timp si distanta trupeasca ,
Pupilele mi-se dilata incat am ochii negrii de nebunie , am pleoapele translucide ,
Nu pot percepe faptul ca exista vreo fiinta rationala care sa ma iubeasca .

Unii vad marea ca pe un pat ,
Altii o vad ca pe o intindere de apa unde viata e din abundenta ,
Eu o vad prin tine , cand te sarut pe omoplat 
Ca pe o poarta semiinchisa ce limiteaza moartea de existenta .
Nu pot fi doi , nu pot fi noi , doar unul singur pot sa fiu ,
Dar nici tu nu poti fi cuplu fara mine , fara poza noastra la fereastra ,
Poate nu iubesc , poate doresc sa imi deschid porii cand ne iubim doar ca sa ma simt viu ,
Dar nici luna nu are soare de n-ar fi strat de stele peste perdeaua-albastra ...

Unii nu iubesc , dar o spun neincetat deteriorand experia la nesfarsit ,
Altii o spun doar de doua ori in viata : mamei si iubitei ,
Eu imi plimb acum palmele peste mormatul celei ce m-a iubit ,
Si-mi grabesc sfarsitul in pumnii stransi ai blestematei sorti , a privirii nestematei .
Nu vom mai fi , de acum incolo nu va mai fi nimic ,
Iar pleoapele se vor inchide la culoare sa nu mai vad nimic din ce-am avut ,
Nici tu nu vei mai fii , nu vor mai fi existat vorbe sa le zic ,
Despre o dorinta veche , o lumina stravezie , tot ce ai fost si-am fost de-acuma s-a pierdut . 

Un comentariu:

  1. Genial ! nu mi s-a mai facut de multa vreme pielea de gaina la citirea unei poezii.

    te felicit !

    RăspundețiȘtergere