Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 mai 2012

Vals cretin

Daca mi-as intinde mana probabil n-as atinge luna ,
Nici soarele nu l-as stinge daca as sufla spre el ca intr-o lumanare ,
Inchis in mine sunt iarasi , de tine mi-e dor mereu ca de o floare de mare .
Ti-am spus sa negi ca ma iubesti , mi-as fi dorit sa stai , sa pleci ,
Nu vezi ? Nu intelegi ca suntem impreuna separat ,
Iar zorii zilelor senine ne ocolesc de parca ne-au uitat ?
Mi-e dor de vremurile in care mai iubeai doar ca exist ,
Cand eram frumos , iar tu ma mangaiai cu ochii , 
Doar pozele au mai ramas si o pata de noroi ,
Ai plecat din viata mea , te-am alungat cu ochi straini si goi ...
Daca o stea cade cand un domn om sau doamna poate sa dispara ,
Sub cerul plin de stele , ca niste lacrimi ai dramei de vara ,
Atunci de ce nu a plouat cand ne-am ucis ?
De ce dorm serpii cand vad pe-altcineva ?
De ce se vrea o viziune clara a sperantei de impacare , 
Dar moarte ne trezeste din visul nostru si dispare ...
Platonic ne privim acum , parca infrigurati ,
Tremurandu-ne tamplele in ritmuri grele ,
E scris sa ne privim , dar unde sunt randurile mele ?
Unde ai lasat loc de interpretare sau cearta ,
Acum creste doar maracine si tulpina de ciuperca ,
Un strop de praf de stele a putut sa ne desparta .
Eu trist , si tu stearpa ,
Eu inchis in vis , trezit de moarte ,
Tu inchisa-ntre pulpele putrezite unde nici lumina nu mai poate sa mai treaca .
Am devenit labil , sunt instabil , umil .
Mi-e dor de tine si de poezie ,
Mi-e greu fara muza si hartie ,
Sunt plin de nevoie de euforie ,
Iar tu-ti dansezi valsul cretin pe mine , precum intr-o betie .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu