Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 iulie 2012

Clipa schimbarii

Negrul norilor pe cer s-aduna ,
Ploua sange , e furtuna ,
Tot ce-i ura si ranchiuna ,
Se destrama impreuna ...
Se aude sunetul surd al mortii ,
Trec valuri de trupuri straine vietii .
Plange mama pentru noi ,
Am ramas straini si goi ...
Ingerul meu plange la o harpa-ngrozitoare ,
Caci tot ce e frumos vine si moare ,
Domnul mi-a creat ingerul din morfina si o floare ,
Plang peretii , e marea schimbare .
Imi ingrop chipul in palme , tremurand ,
Va venii timpul curand ,
Sa dau socoteala pentru tot ce am spus visand .
Imi abordez o muza neagra , cenusie ,
O ucid cu versuri , vorbe dulci si poezie ,
Tot seamana a tragedie ...
Realitate sau mi-se pare mie ?


Imi mor porii ,
Divorteaza norii ,
Dau frau liber mutilarii ,
Ma-ngrop in tainele placerii ,
Am supravietuit durerii ,
Inca o zi in miezul serii .
E timpul sa-mi recunosc amorul ,
Sa-mi las in urma lacrimile si dorul ,
A venit clipa sa schimb izvorul ,
Sau maine voi asculta inca o data norul ...
Plec din camera parca distrusa-n urma mea ,
Iubesc si sufar , viata-i grea ,
Ma voi topii asemeni fulgilor de nea ,
Voi muri incet ingropat in calea ta ,
Iti voi saruta urmele lasate-n baltile de sange ,
Ma voi stinge ,
Ma voi strange ,
Voi plange ,
Te voi distruge !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu