Totalul afișărilor de pagină

duminică, 1 iulie 2012

Final

Am fost acolo ...
Unde simti un gol infinit cand pierzi ,
Unde zorii sunt tristi ca luna .
Am fost acolo unde sa crezi , 
Sau sa fi indiferent in fata mortii ... e tot una .


Am fost plecat si singur ,
Si-am ajuns plin de pete otravite ,
Mi-am riscat si ochii pentru fiintele iubite ,
Am fost acolo ,
Unde au fost si altii ,
Dar parca nu mai pot sa-ndur ...


Si-au fost si amintiri create-n vis ,
Cand tot iradia de fericire depresiva ,
Mi-am atarnat lasciv privirea si pe-un colt de paradis ,
Am fost acolo unde mi-era inima obsesiva ,
Pe pas slabit presat de un mormant ,
Al eu-lui carunt ...


Am plans si eu ,
Si mi-am secat obrajii ,
Din lipsa sarutarii parintesti ,
Mi-am inscenat si o moarte fericita ,
Langa oglinda sparta , pentru-o persoana ce-o iubesti .


Am fost acolo ,
Acolo unde norii-mi acopereau retina ,
Iar marea se retragea la atingerea meschina ,
Ce-mi racea sangele fierbinte pentru-o zana ...
Am fost si non-persoana ,
Un nimeni cu statut de existenta ,
Am trait visand si visand ca traiesc o drama ,
Si-acum sunt doar un spirit hranit de-indiferenta ...
Final .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu