Totalul afișărilor de pagină

vineri, 13 iulie 2012

Fulg de nea

Am reusit sa imi duc imaginatia la un nivel bolnavicios
Si-am strans cuvinte despre tine pe o foaie de hartie ,
Cand harpa ingerilor va inceta sa cante , le voi imprastia neputincios ,
Intr-o ordine bolnava cu ritm de poezie .

Am disecat cunostiintele universal umane pana la elementar 
Si-am incercat sa te scot din ecuatia sentimentelor fara succes ,
Ai devenit hrana pentru suflet in modul cel mai bizar 
Si-atunci am recunoscut pentru prima data ca iubesc ...

Dar azi plec , au trecut 365 de zile de cand m-am indragostit ,
Nu mai rezist sa visez la ceva atat de trist ,
Voi ramane acolo pe hartie , o poezie a celui ce te-ai iubit ,
Fulg de nea te-am topit cu dragostea mea , fara tine nu pot sa exist ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu