Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 iulie 2012

In definitiv

Pana la urma ...
Ce a mai ramas din noi ?
O umbra de inger impartita in doi , 
Frica de intuneric in singuratate ,
O  pereche de buze uitate , uscate ...


Sper ca il iubesti ...
Sa suferi cum am suferit si eu ,
Sa distruga tot ce ti-ai dorit ,
Sa nu mai crezi in nimeni , nicic macar in Dumnezeu ...

Pana la urma ...
Cine e de vina ?
Cine n-a iubit destul de mult sa moara !
Eu stiind ca te-am considerat divina ,
Si-ti adormeam cu numele tau pe buze in fiecare seara ...


Depresie ...
Da, depresia mi-a mancat sufletul ,
Mi-a macinat zambetul ,
Asta o sa simti si tu cand va pleca de langa tine ,
Caci n-ai vrut sa iubesti si tu cand aveam nevoie ... pentru mine .


Pana la urma ...
Cine esti tu sa ma judeci ca te iubesc  ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu