Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 august 2012

Suflet murdar

Probabil zbor ...
Sau poate mor de dor ,
Oricum totul e incolor si torn ,
Lacrimi de inger amestecate cu un zambet diabolic ,
Probabil am amutit ,
Sa poate chiar am murit ...

Schimbarea e echidistanta 
Cu centrul lumini negre ,
Moartea nu-i o solutie ,
Dar se anticipeaza de devreme ...
Sarutul paharului de vin ,
Ranile sufletului in declin ,
Toate devin un chin ,
Nu mai pot sa imi revin ,
Sunt distrus ...

Si am plans fara sens ,
Am fumat pana vorbeam fara inteles ,
Am baut pana m-am incurcat in mers ,
Si ti-am ras in fata cand mi-ai spulberat sufletul .
Ti-am sters zambetul ...

Acum totul devine clar ,
E bizar ,
Banal sau n-am habar ,
Nu mai vreau sa plang la bar ,
Nu te mai vreau ! suflet murdar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu