Totalul afișărilor de pagină

luni, 24 septembrie 2012

Artere

Cand dragostea mi-a soptit ca ma vrea am asurzit ,
Acel zgomot bland al buzelor noastre imperecheate m-au dezorientat ,
Simteam ceva ca-mi zboara alarmant de placut in stomac ,
M-ai otravit nebuno , acum sunt infectat ...
Am deschis usa cu balamalele ruginite a inimii mele de zburator ,
Si-am pus lamai uscate in paharul meu de lacrimi cristalizate ,
Mi-am adancit obrajii cu sarutarile tale ,
Iar ochii mei , grei ca plumbul , le-au devenit izvor , incepusem sa te ador ...
Morbida mi-a fost gandirea cand am suflat in praf de stele ,
Sa ne iubim in ele , sa ma jupoi de zambet , sa-ti fac haina de piele ...
Nebun am fost cand ti-am strigat ca te voi iubii mereu ,
Minciuna a fost tot ce mi-ai spus , acum regret si eu ,
N-ai dat macar un raspuns , un semn ca nu traiesti decat in visele mele ,
Ti-as fi rupt bucati din ochii mei , sa-ti fac covor de gene .
Oglinda imi trezea mereu amintiri senzuale ,
Cu nopti in alb negru si cu focalize pasionale ...
Am scris pe toate florile din lume cat ne iubesc inauntrul meu ,
Dar le-ai citit mult prea tarziu , sa-mi fie cu iertare roua diminetii le sters imi pare rau .
Am trimis comete spre tine sa te-avertizez ca trec in nefiinta ,
Tu le-ai luat drept daruri si le vedeai ca o dorinta .
Am complotat cu demoni , am ras cu pofta-n fata mortii ,
Mi-am blestemat ziua in care m-am lasat dus de valurile sortii ,
Iar o\pulsul marii , batai de luna , bucati de coral taios ,
Il ascultam cu sufletul si cu trupul in bucati pe jos ...
E prea tarziu sa ma iubesti ,
E prea tarziu sa ne iubim ,
Degeaba vrei sa ma trezesti ,
Sunt pamant , si-un cuplu mort in vecii vecilor nu putem sa fim .
Alege-ti pe-altul sa-l ineci ,
In sanii tai de puf ,
Incearca sa nu-l innebunesti cu m-ai innebunit pe mine ,
Sunt praf si pulbere , hrana de trandafir , esenta de roua-n spume ...
Atat am vrut sa-ti spun iubito , sper sa plangi sange dupa mine ,
Sa-ti iasa inima din piep in mii de-artere fine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu