Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 septembrie 2012

Creatie Poetica

Stelele curgeau sub ochii mei 
La fel de grei ca plumbul ,
Imi aminteam privirea ei ,
Dar inca mai vroiam sa-mi termin randul .
Plimbam penita murdara-n varful capului de cerneala ,
In fata mea era credinta pur gramaticala .
Din zorii zilei scanteiau trei raze de lumina ,
Una timida , o alta rece si-o raza care si azi suspina .
Lasam dare de regret pe foaie ,
O jegos de neagra ploaie .
In timp ce imi priveam creatia morbida ,
Cu an de nastere banal si-o definitie stupida ,
Parca mai mult o adoram ...

Trecuta-au ore pana la sfarsitul celor cincisprezece minute ,
Sau cel putin asa percepeam eu , acele mizere clipe ,
Priveam in  jurul meu inca o data , cantand , dar n-avea cine sa m-asculte ,
Dormeau la locul lor de taina , acele nevrute pipe ...
Si-am terrminat cu viata primei victime , o victima supta , si patata cu semne ,
Am privit bolnav de intrigat la o alta ruda de-a ei plina de stralucire ,
Ea mi-a aruncat un val de inocenta sub pleoape , dar eram prea bolnav pentru-a ma teme ,
Mi-am azvarlit sabia cu varf de cerneala si-am inceput s-o-njunghii , i-am oferit nemurire ...

Apoi , dupa o lupta salbatica intre inima si ratiune , am terminat de killerit  ,
Au pierit pe front doi ingeri , insa mama lor Calliope nu plangea de dorul lor ,
Tremuratul caligrafic al armelor mele creara lectura pura si bolnava de citit ,
Intr-un final totul a fost doar o lupta intre depresie morbida si un infectat amor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu