Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Crize

Iata-ma , iarta-ma caci sunt imposibil ,
Cere , incearca-ma sa fiu credibil ,
Sarut , saruta-ma te iubesc nespus ,
Aminte , tine minte toate cele ce ti-am spus .

Ti-am spus ca lumea noastra e din doi ,
Ca marea albastra ne imbraca atunci cand suntem goi .
Ti-am spus ca-s surd , ca te aud numai pe tine ,
Tu n-ai auzit , si-ai dat vina pe mine .
Prinde-ma , aprinde-ma in focurile luciferiene ,
Ingheata-ma , distruge-ma in vanturi siberiene ,
Oricum iti voi curge in vene ca raurile babiloniene ,
Stii ca uitarea cere timp ,si timpul e avere ...
Nu-ti permit sa ma lasi , singur cu depresia toamna iarna ,
Iti ordon sa ma prinzi in brate si faci iar primavara ...


............................................................................................


Nimic , nimic iti zic !!!
Sunt mult prea mic ,

Esti mult prea mare ,
Nu ma iubesti , dar te iubesc ,si asta doare ,
Am vrut sa fiu doar langa tine , sa te sarut in somn ,
Tu ...


Un comentariu:

  1. Impresionant si interesant blog. Se pare ca am descoperit o lectura buna pentru zilele ce vor urma. A, si sunt cu ochii pe tine de acum in colo. :)

    RăspundețiȘtergere