Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 septembrie 2012

Depresia din septembrie

Plictiseala... o plictiseala crunta , dureroasa si rece precum vantul siberian .
O singura pastila mai am , ochii imi sunt larg inchisi , iar lumea parca ma asteapta in statie ,
Drumurile batute de lacrimi moarte si frig mi-se aseaza docil in fata , sunt 7 ...
Norul cenusiu ce imi bate in geam ma irita , si pierd contactul intunericul ,
Mi-se face rau cand beau apa , seringile topite in scari sub actiunea depresiei ma sufoca .
Cine mai poate sa ajute un biet om , rational si atat de supt de viata ?
Vor mai putea ei sa imi readuca zambetul pe fata  , cu tehnicele lor avansate ?
Ce intrebari imi pun , sunt un om distrus ,uitat de amintiri si cu zilele numarate la secunda ,
Imi voi astepta in contiunuare sfarsitul in somn , voi tresari vesnic la orice strigare de lupta a paharului de vin ,
Iar cand mi-o fi mai rau sa imi fie asa , caci nu exista mai rau de atat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu