Totalul afișărilor de pagină

marți, 25 septembrie 2012

Raman Tanar

Sunt inca tanar , am pielea inca prinsa strans pe corp ,
Inca imi duc la bun sfarsit actiunile ,
Iar de vreau , pot sa storc 
Din nebunie toate ratiunile ...
Sunt inca verde , in vant , vorbesc cu vanatul ,
Inca imi arunc priviri perverse cu feminism si purtatoarele sufletelor noastre ,
Inca ma dansez ca degetele pianistului pe tonuri de allegro ,
Sunt inca demn de oglinda si inca suspect de cancer la inima ..
Pot trece de la o culoare la alta din verzui parizian la nevrozele cele mai albastre ...
Inca iti pot citii pe iris viitoarele actiuni ,
Si inca sunt plauzibil de eventuale pervesiuni .
Te pot ucide cu un sarut , 
Pot inca sa te uit , sau sa te-ascult ,
Sa te privesc goala si iti spun ca te iubesc prea mult ...
Pot musca salbatic din copaci , sa-mi fac salata din iarba grasa ,
Pot ingera tantarii doritori de sangele meu dulce ... dar mai bine lasa .
Te pot invita la o terasa ,
Sau sa te ascund prin casa ,
Pot sa glumesc in continuare cand altii imi plang de mila ,
Iar moartea sa ma urasca pentru privirea mea senila ,
Inca am dreptul sa imi doresc nemurire ,
Dar tot mai vad in stele inevitabila-mi prabusire ,
Sa-mi fie cu rusine , caci nu voi da de stire ,
Cand pleoapele imi vor ceda in fata gravitatii ,
Nu vreau sa plangeti cu lacrimi de minotaur in timp ce eu ma voi distra cu norii ,
Voi arunca cu stele-n voi la fiecare venire-a serii ,
Veti fi martorii ororii , puscariasii inchisorii , victimele propriei mele glorii .
Voi fi tanar si lasciv oricand este nevoie ,
De-o sa plec de langa voi , n-am fost fortat de nimeni ... am plecat de buna voie ,
Si-o sa beau cu Noe , ma voi distra cu Goe , 
Pamantul va fi limita si voi bombarda cu soldatii din vechea Troie .
Nebun sunt , fericit nu sunt , flamand sunt , iubit nu sunt ,
Sanatos am fost , bucuros niciodata , betiv am ramas , iubit am fost o data ,
Am simtit trup de femeie , si-am rupt din el imagini ,
Cu drumurile unei vai , cu case lasate in paragini ,
Sunt inapt , dar stiu sa fac de toate ,
Am parul scurt , dar imi arat pletele de rocker la nevoie ,
Ma priviti asa cum sunt , caci sa ma schimb n-am voie .
Raman acel original prefacut ,
Acel univers nestiut ,
Raman cu glorie si stima ,
O persoana inca tanara , primitoare de orice si in adanc meschina .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu