Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 noiembrie 2012

Foame Poetilor

Am pacatele platite , mintile sucite de ganduri si sinucideri in ganduri ,
Am rauri de lacrimi de-a pururi , am strans icoane de mame si drame in rame 
Cum am strans alcoolul  pur in crame intestinale , intestine intense si destine dense ,
Pe alese orice drum care l-am ales a fost gresit , am iubit , plans si suferit , dubios de superstitios ,
Dureros de ambitios , imposibil de glorios , vicios de vicios , doar piele si os , satul de ros 
Si luat la rost de orice prost necunoscator de rime , 
Apatice si sublime , antipatice si subtile , pline de goliciune si de negru , 
Ma straduiesc sa raman integru , ca un tigru , nimic nu ma ajuta sunt atat de schimbator de zici ca sunt valuta ,
Ca o creatura ceruta de divin , si apoi aruncata umil in umilinta cu un fir narativ de credibilitate si credinta , fortat sa imi caut o cerinta , raspund intrebarilor celorlanti , dar mi-e imi raspund doar visele , 
Muzele , acuza-le , ca mi-au otravit iar buzele , moi ca meduzele , aruncadu-si bluzele si scuzele , amuza-le sunt unice si capabile sa publice tot ce e mai dureros din mine si nimic din ce e bine ,
Am ramas tot singur , sigur de mine si de imposibilitatea unei iubiri eterne cu cisterne de vin si bere , cu japonese si flori olandeze , cu femei burgheze sau cu pianisti care sa imi concerteze , 
Ce mai poate sa ma intereseze ? Ce am de pierdut cand te-am pierdut pe tine deja , ce rost mai are sa scriu , cand tot ce scriu e doar o cacealma din viata mea si poezia nu hraneste trupul , doar mintea , si o sa mor de foame cu mintea satula de poezie pura ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu