Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 noiembrie 2012

Sperante ...

Ce mizerie vad , cand ma vad pe mine ,
Ce trairi ciudate am  cand te vad pe tine ,
Ce vieti fermecate am avut , ani batrani si zile nefericite ,
Munti sufocanti , mari infundate de maluri nemarginite ...

Ce simt cand plang de fericire ?
Ce gust am in gura cand gust aerul si sarea ?
Ce gust ai tu , cand te confunzi cu marea ?
Ne-amestecam in ura si iubire ...

Am fost o stanca de om , am ramas nisip miscator ,
Am fost frunza verde dintr-un pom , am ramas un ciot de dor ,
Si-am scris de viata , pana am uitat ce-nseamna ,
Am cautat speranta acolo unde era drama ...

Imi inving teama , te-am auzit cantand , 
In scaparea mea spre Mama , te-am auzit latrand ,
Am fost un dependent , acum depind de viata ,
Adorm intermitent , atarn cand dorm precum o zdreanta ...

Daca as putea sa zbor , m-as arunca in gol ,
Iar de-as putea sa mor , as traii vesnic matol ,
De-ai fi tu salcie la mal , eu as fi vant prin pletele tale verzi ,
Dar si asa as fi banal , si prea uman ca sa ma vezi ...

De m-as vedea in alta zi , cand soarele orbeste luna ,
Mai mult ca sigur m-as iubi , mai mult ca sigur mi-as vorbi intruna .
De-as strange tot ce-i rau in maini , si-ar trebui sa-mi aleg una ,
Mi-le-as taia pe amandoua , sa rad si eu , sa plang sange , sa fiu barbat , sa alung ura ...

De mi-as da sufletul cuiva , in nici un caz unui poet ,
Mi-ar rupe inima in fibre , m-ar studia , mi-ar smulge inima din piept ...
De-ar fi sa fiu si ce voi fi ... de as zambii , de te-as iubii , de-as fi iar omul ce am fost , de-ar fi iar zi , de-as fi iar prost ... m-as bucura ... n-ar avea rost ...

Un comentariu:

  1. Versurile unui cantec vechi mai optimist, frumos dar fara forta poeziei tale.


    De-ai fi tu salcie
    De-ai fi tu salcie la mal
    M-as face rau la umbra ta .
    O stea pe cerul de opal
    De-ai fi , in noapte m-as schimba
    Si-acolo unde esti o viata as sta
    In calea ta , in umbra ta ...
    De-ai fi in zbor o randunea
    M-as face cuib pe-un ram de pom
    Sau primul fulg de nea
    De-ai fi , m-as face din zapada om
    Si-acolo unde esti o viata as sta
    In calea ta , in umbra ta
    Si-n ochii tai ce-n noapte
    Somnul dulce i-a inchis
    As vrea sa fiu clipa unui vis.
    De-ai fi tu marea ce s-a strans
    In ochii ce nicicand nu mint
    Pe-obrazul trist , pe care-au plans
    M-as face lacrima de-argint...
    Un loc oricat de-ascuns atat as vrea
    In gandul tau , in umbra ta
    Si-acolo unde esti o viata as sta
    In calea ta , in umbra ta
    Si-n ochii tai ce-n noapte
    Somnul dulce i-a inchis
    As vrea sa fiu clipa unui vis .
    De-ai fi tu soarele pe cer
    M-as face cand rasari in zori
    Un camp de florï ...

    Versuri de la: http://www.versuri.ro/

    RăspundețiȘtergere