Totalul afișărilor de pagină

joi, 22 noiembrie 2012

Ştiu şi eu ... ( Poezie fără titlu )

Trec porci zburători confunzându-se printre ciori cu orori la activ si rămân pasiv ,
Gândesc tardiv şi sar intuitiv fără nici un rost , miros a prost ... ard anost ca un joint gros ,sunt ros de molii , de suferinţele bolii , degeaba-mi plâng strănbunii că unii mă critică ... ha ! nebunii !
.................................................................................................................................................................

Am deschis ochii şi am vazut primavara ...
Am deschis ochii seara ...
Am deschis ochii târziu ...
Am vazut primavara , eu eram toamnă şi nu aveam cum să mai fiu ...
Am jurat că vom avea un fiu , 
Dar nu eram viu , eram mort de beat şi pustiu , de un negru brumăriu ...
Târziu , târziu ...

Ai auzit cum se zvârcolesc norii ?
Cum se tăvăleşte lumina prin paleta piramidală a culorii ?
Ai vazut ? ... ştiu e halucinant ,
Tentant şi dezolant cand te simţi ca un colant strâns pe un picior de ciung mutant ...
Aici nu e lumea mea , eu sunt un aspirant ...

Am mirosit poveştile florilor , 
Am erectrizat , magnetizat şi inversat poziţia polilor in culmile norilor ,
La ce bun ? , sunt culminat de culmea ororilor oamenilor ,
Sunt depaşit de forta proştilor ...

...................................................................................................................................................................
  Sunt despărţit de metri cubi şi pătraţi de apă şi pământ ,
Sunt ţărână de ţăran , sunt podoabă sau veşnic veşmânt ,
Sunt atât de previzibil in versificaţie ca un poet invers crescând , 
Sunt instabil emoţional precum o piatră seacă de mormânt ...
Am scris o viaţă de frumos ,
Şi voi murii depresiv si zdrenţuros ,
Am cântat o oră de inocenţă ,
Şi posibil să mor o lepră de om in convalescenţă ,
Am vorbit zile de util şi plăcut ,
Şi posibil să mor cărunt , să plâng , să uit ...

Sunt ca o poezie fără sens , titlu , traducere sau vers ,
Sunt propriul meu înţeles , frustrat că nu pot să mă fac inţeles de cei cu care împart acelaşi pahar murdar , dar şters ...
Sunt trist şi exist doar că am păcătuit prea mult ,
Sunt condamnat la viaţă de Dumnezeu ,
Sunt un om tipic , derbedeu ,
Cu apucături de poet si Prometeu ...
Ştiu şi eu ...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu