Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 noiembrie 2012

Trebuie sa citesc

Am zburdat , zburat , uitat , suferit si alergat ,
Ca un caine turbat , destramat de orice rateu ca un ratat ,
M-am indopat ca un gurmand din viata si acum mi-a picat greu ,
Ca vodka la pateu ...
Am strans din dinti , cand vedeam parinti scosi din minti de copii
Nesfiiti sa isi arate ura fata de tot ce-i inconjoara ca niste tampiti ,
Am suferit de mine , dor si Dumnezeu ,
Am crezut in tot ce-i rau , si mi-am batut joc de aproapele meu ,
Am suferit mereu , si am suportat cu greu ca un ultim  Deceneu de sange sange-albastru , 
Si mi-am izolat lacrimile ca un sihastru , nevazand si frumusetea acestui pamant verde-albastru .
Am cunoscut genuri de oameni necunoscute oamenilor de rand
Am strans in palme fluturii din stomac si i-am transformat in detalii ale clipei rand cu rand , cuvant cu cuvant ...
Am injurat dormind , m-am trezit plangand si am adormit la loc strigand in gand ca ma simt muribund ca un tenor privat de glas si derivat ca un numar intreg privat de virgula si jumatate ,
Am simtit de toate , am luat-o de la inceput si mi-am gasit refugiul in noapte , 
In versuri si fapte , Dumnezeu si bunatate , in cruce si-n dreptate , in dulce si-n sarate ,
Am fost de departe un om anost , ca un crestin hidos ce tine post si injura fara rost ,
Un prost dubios cu fata de demon canceros si aripi de ingeri zgariate in coaste precum penita stiloului pe hartie ,
Am zis ca nu mi-se poate intampla mie , nici macar o tragedie , dar o traiam parca de-o vesnicie si mi-am dat seama ca un zambet real este unul la o mie , 
Am inceput sa numar , sa pun umar si sa sufar doar la nevoie , cu voie sau fara voie , am inceput sa scriu de animalele societatii deparca scriam de cele din arca lui Noe , 
Am fost razgaiat ca domnisorul domn Goe , si am plans si ras deodata in timp ce imi dadeam ultimii bani pentru o ciocolata fermecata , fermentata si curata prinsa in sticla si eclipsata de o alcoolemie nemasurata ...
Am inceput sa ascult muzica vremurilor de demult si am facut pe cat am putut de mult un bine fiecaruia ce mi-a gresit , am inceput sa cant si sa incant peretii cu vocea mea ingrozitoare de caine pierdut ...
Am dormit cam mult in ultimul timp si cred ca a venit timpul sa ma simt , sa ma schimb si cand am spus asta in fata oglinzii am scot linia de dialog de pe oglinda si am sters-o din gand , plangand ...
De vreau schimbare si clasicism e clar ca tre sa trec de narcisism si eufemism , de suprarealism si sa ma apuc sa citesc despre natural si compuneri in cel mai banal mod posibil ...

2 comentarii: