Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 decembrie 2012

Interior

Daca trebuie sa subscriu , 
In lumea asta dezinteresata , 
Atunci va trebuii sa fiu cat mai sincer 
Si sa Ii multumesc al tuturora Tata ca exist inca viu ...

In fasa mea de piele , stau ascunse povesti reci si fierbinti ,
Stau injuraturi de ura , si cuminti se ascund demoni si sfinti ,
In fasa mea de piele e luna , jumatate , e malul si izvorul , 
E adesea libertate , rareori soare sau zi , e dorul si amorul ,
In fasa mea de piele stau corbii langa cruci ,
Morminte inverzite si mii de flori prea dulci ,
In fasa mea de piele zbor oameni si idei , mor vise si iluzii , 
Iar adesea sunt si zmei , ce in fantastic fac confuzii ,
In fasa mea de piele , e lupta pentru pace , razboi contra terorii ,
E viata dupa moarte  si tainele culorii ,
In fasa mea de piele , e mama si cu tata , e cainele si pisica ,
E sormea si fratele , e bunicu si bunica ,
In fasa mea de piele , cuprind un univers ,
Iar cand se sfasie in extreme , mai iese cate-un vers ,
In fasa mea de piele , e salata de vinete cu ceapa , 
E soricul fragezit la bricheta , e craciunul de-alta data ,
In fasa mea de piele , mai am ascunse bine , in coltul inimii mele ,
Trei amintiri cu tine ,
In fasa mea de piele , stau lupii si cu ursii , stau viata si cu moartea ,
Stau poetii si profetii , stau eu cu mine insumi , sta legea si dreptatea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu