Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 decembrie 2012

Pareri

Unii vor spune ca mor incet si ca se poate citii pe fata mea boala ,
Ca am ochii pierduti in spatiu , ca un ursulet koala ,
Ca vad prost orice senzatie optica si ca ma avant intr-o stare nevrotica fara sa tin cont de etica ,
Altii ma sustin , si sustin ca scriu prea putin pentru ce pot cu adevarat sa scot din mine ,
Ca imi duc lupta cu viata in rime , ca sunt facut sa fac bine si ca am harul de a face serile senine...

Unii ma judeca si critica stilul meu de a face slalom pe hartie , 
Spun ca e usor sa faci rime triste , sa te prefaci ca esti in vreo manie ,
Deasemenea sustin ca as fi vreun xerox al timpului nostru , ca ma inspir din altii si ca fac pe prostu' ,
Altii ma cred maestru in arta povestirii , martir in povestile iubirii si un compozitor al batalilor necesare supravietuirii ,
Spun ca sunt un idol pentru poetii , ca sunt tanar si am trait mai multe ca altii in doua vieti ,
Ma considera un Vivaldi al penitei si un Socrate al gandirii ...

Eu ma vad doar un soldat lesinat de drumul spre tainele fericirii ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu