Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 decembrie 2012

Pledoarie

Cand corzile vietii vor vibra usor , in suflul tanar al respiratiei tale ,
Vor fi sonate intregi scuipate de ingeri in jale ,
Iar in sufletul meu va fi aievea ninsoare ,
De ce nu ma vrei sa fiu mai mult de o intamplare ? ...

Cand norii se vor inclesta si infrunta pe paleta de culori cereasca ,
Iar armate de picaturi vor cadea pe buzele tale carnoase ,
Le vei da a ta sarutare domnisoreasca ,
Sau le vei lasa prada mortii inutile , ca pe mine , in chinuri odioase ... ?

De imi voi arunca privirea , spre ochii tai ruginiti de lacrimi ,
Ma vei imbratisa in pleoape cu gingasia iertarii ?
Caci mor in vise , si traiesc in realitate numai patimi ,
Si am cosmaruri ca ma vei lasa prada vulturilor uitarii ...

Cand in usa casei tale , ma voi aseza buimac ,
Cu fata-mi ingropata-n palme si sezand ca un yoghin ,
Ma vei condamna , iubito , vreodata sa iti tac ,
Ma vei supune oare aceluiasi infiorator chin ...?

Imi voi incheia aici , umila-mi pledeoarie , 
Ma las prada buzelor tale , iarasi drogat de senzualitatea lor ,
Ma voi infericirii , in asta maiestrie ,
A trupului tau fraged , al clipelor de-amor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu