Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Poet ?

Doamne , slava tie , a ta slava-mparatie ,
Pace tie , pace mie , da-mi noroi si moarte-n el ,
Arunca-mi lacrimile-n duhovnicie , 
Fa-ma viu , caci vin din vita ,
Moarte mie , zeul meu ,
Moarte mie si celor ca mine ,
Tu esti unic , Dumnezeu ,
Eu sunt rau , dar Tu esti bine ...

De sub ceruri cad cristale ,
De sub terra , cad seminte , 
De sub mine , dumneatale ,
Iar din creier constiinte .
Vrednic nu sunt eu de tine ,
Cu smerenie ma-ntorc ,
Eu sunt rau , dar Tu esti bine ,
Eu sunt mort si n-am noroc ...

Ghicitoarea cea tiganca ,
Mi-a ghicit ca sunt dusman ,
Al imparatiei tale ,
Dar eu sunt un biet sarman ,
Moarte mie , slujitorul ,
De am complotat cer mila ,
Am iubit drogul si-alcolul ,
Am fost demn de mila , sila ...

Moarte mie , cel ce cheama ,
Cel ce striga-n semiluna ,
Romania , tara mama ,
Cel ce-arunca , cel ce-aduna ...
Moarte mie cel ce-uraste , 
Moarte celor ce iubesc ura ,
Glorie iubitei mele ,
Moarte urii , moarte-ntruna ...

Ispasind a mea sentinta ,
De-a ramane inca-n viata ,
Ma intorc cu umilinta ,
Viu , in fie ce dimineata ,
De vreau stele , imi dai soare ,
De vreau vin , imi dai paharul ,
Plang Dumnezeule mare ,
Caci in el imi vars amarul ..

Doamne , cerul se deschide ,
Se destinde atmosfera ,
Se desprinde suflul mortii ,
Aratandu-mi emisfera ,
Moarte mie , muritorul ,
Moarte cei , ce vor sa moara ,
Moarte mie , dictatorul ,
Ce dictez versuri din calimara ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu