Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 decembrie 2012

Raspunsuri

Multi se intreaba , de ce imi pun atatea intrebari ,
Defapt am prea multe raspunsuri carora le caut radacini ,
Cand in douazeci de ani primesti atatea chemari ,
E clari ca tre' sa te gandesti de ce simti ca iti creste inima in maracini ...
.........................................................................................................................

Multi se intreaba de ce poezie in asa masura ,
Raspunsul ar fi ca de mic am fost obisnuit sa nu tac din gura ,
Si faptul ca vorbesc de natura , cand eu traiesc intr-un cavou de beton ,
Face si mai clar faptul ca nu ma simt in largul meu si vreau sa scap din monoton .

Multi se intreaba de ce scriu de alcool si vicii ,
Raspunsul ar fi faptul ca mereu am cautat delicii ,
Si m-am delectat , supradozat , subapreciat si incarcat ,
Cu aceleasi substante chimice ce astazi le-am lasat ...

Multi se intreaba care e treaba cu iubirea ,
Eu , sa va spun sincer n-am cunoscut-o de multe ori ,insa mi-a schimbat gandirea ,
In incercarea mea de a devenii un om de gheata ,
M-am topit usor in saruturi si era sa ma las de viata ...

Multi se intreaba  de ce nu renunt la poezie ,
Si le-as da o mare palma , cum sa spui asemenea grozavie ?
Poate ca e singura mea iesire din lumea asta rece , trista ,
Si harul de a scrie-n rime , e tot ce imi mai exista ...

Multi se intreaba de vorbesc singur cand scriu ,
Raspund sec si direct , asa ma simt eu viu ,
Cu cine sa vorbesc ca nu sunt citit de nimeni ,
Si cei ce ma citesc imi spun doar bravo , dar in fine ...

Multi se intreaba de unde chemarea la Dumnezeu ,
Din pacate eu candva am fost un jalnic de ateu ,
Si fara El , Tatal meu n-as mai fi acuma viu ,
Mi-a dat harul de a scrie poezie  si-n sicriu ...

Dar multi se-ntreaba de ce nu public ,
Raspunsul e simpul sunt pudic la public ,
Si nu mint cu nimic , scriu pentru mine si prieteni ,
Altcineva care ma citeste , felicitari ... ce sa mai zic ...

2 comentarii:

  1. Nu-i greu şi nici uşor să scrii sonete,
    ci totul e să-ţi aibă pana har,
    iar uneori ţi-e dat cît n-ai habar
    şi nu te-ncumeţi, Dionis băiete.

    Ce-ţi scriu acum aş vrea să nu te-mbete,
    dar dacă n-ai un sfanţ în buzunar,
    talanţi, în schimb, atîţia ai măcar
    cît să te simţi nu vrabie, ci erete.

    Te-aş pizmui, de n-am fi buni amici,
    măcar pentru vreun vers sau vreo terţină,
    căci uneori aşa frumos le zici
    că-mi pare jalea lumii mai puţină,
    iar limba noastră crudă de pe-aici
    îmi sună ca o muzică divină.

    Al tău amic dintotdeauna,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zăpezile vin pentru oamenii fericiți
      Numai oamenii fericiți iubesc zăpezile. Chiar dacă, întâmplător, ei sunt acum abătuți ori obosiți.
      Zăpezile vin pentru ei.
      Regula e aceasta : dacă te poți bucura de ninsori, poți ajunge la porțile beatitudinii.
      Va ninge.
      Pentru îndrăgostiții cărora li se pare că iubitele lor sunt mai frumoase într-un decor scandinav.
      Pentru cei care îl citesc pe Esenin și gustă vodca rusească.
      Pentru admiratorii lui Knut Hamsun și Johan Bojer.
      Pentru nebunii frumoși care se pierd în tablourile lui Thomas Kinkade.
      Pentru toate femeile care poartă uimirea cu ele ca pe un motan alb și afectuos.
      Oamenilor prizonieri în propria nefericire, ca într-o colivie de sticlă, ar trebui să le crească aripi, pentru a putea migra în țări calde și frumoase.

      Ștergere